Biorąc na wzór szlachetne działania branży gastronomicznej z całej Polski przyłączamy się do akcji #gastropomaga i zapraszamy również Was do współpracy. 👈
Nastał trudny czas dla nas wszystkich, jednak my nie chcemy pozostać obojętni i pragniemy zrobić coś dobrego w miarę naszych możliwości. 😇
👨‍⚕️👩‍⚕️🚑 Lekarze, pielęgniarki i ratownicy medyczni pracują ponad swoje siły i nie mają czasu na przygotowanie jedzenia 🥪. Są dziś naszymi bohaterami i musimy ich wspierać 👍. Jeśli każdy z nas zrobi teraz dobro, choćby najmniejsze, to do nas wróci 💝.
Upieczemy pizzę 🍕 i ugotujemy ciepły posiłek 🍲 dla medyków, bo tylko w ten sposób możemy ich wesprzeć i im podziękować 🙏.
Do każdego posiłku, który sponsorujecie Wy dołożymy drugi od siebie 🍕🍕🍲🍲. Przekazane środki w całości przekazujemy na produkcję.
Wszystkie pizze i dania dostarczymy bezpiecznie 🚗 na miejsce po wcześniejszym kontakcie ze szpitalem i pogotowiem 📞 .
O dostawach poinformujemy Was na fb 📸.
Posiłek charytatywny możesz zamówić na naszej stronie internetowej www.restauracjaprimo.pl

Życzymy wszystkim dużo zdrowia.
Prosimy o udostępnienie posta i zachęcamy do współpracy inne restauracje.

W miarę przewijania w dół pojawią się kolejne screeny i opisy działania.

Wejdź na naszą stronę www.primopizza.pl i kliknij w zamów online

Wybierz dział „Cel charytatywny”

Wybierz opcję „Zawieszona pizza” lub/i „zawieszony posiłek” i dodaj do koszyka znakiem +

System potwierdzi operację. Przejedź na górę strony.

Zobaczysz zawartość koszyka. Wybierz „DO KASY”

Wpisz adres szpitala:
Szymanowskiego 11

Nie musisz klikać „Sprawdź”

Podaj numer telefonu.
Możesz wpisać 518272724 (to numer techniczny restauracji)

Wybierz „Płatność online”, zaznacz „Akceptuję niniejsze warunki korzystania z serwisu” i wybierz ‚Złóż zamówienie”

Wybierz „Tak”

Wpisz swoje imię i nazwisko oraz podaj adres email. Wybierz formę płatności.

Przejdź przez proces płatności i wybierz „Wróć do sklepu”
Tu pokazaliśmy BLIK (z pominięciem procesów w banku).

Restauracja została poinformowana o Twoim zamówieniu. Zaczekaj na akceptację. Nie zamykaj okna jeśli chcesz zobaczyć potwierdzenie.

Pracownik podjął zamówienie do analizy i za chwilę je zatwierdzi.

Zamówienie zostało przyjęte. Pojawił się czar realizacji. Zamówienia charytatywne dostarczamy na drugi dzień więc podany czas jest nieważny.

Zamówienie zmieni jeszcze status na „w dostawie” a następnie „dostarczono”. W międzyczasie jsli w formularzu adresu podałaś/eś swój numer telefonu otrzymasz informację SMS o tym, że zamówienie wyjechało – zignoruj ją. Statusy i wiadomości wynikają ze standardowej funkcjonalności systemu.

Dziękujemy za Twoją pomoc! Jesteś wspaniała/y 🙂